岁月易逝,为了未来,我们只能珍惜现在!

There You'll Be - Faith Hill

When I think back on these times,

当我想起从前

and the dreams we left behind

还有那些我们没有完成的梦想

I'll be glad ‘cause I was blessed to get

很高兴因为在我的生命中

to have you in my life

有你是多么幸运

When I look back on these days,

当我回忆过去

I'll look and see your face

眼前就会浮现你的脸庞

You were right there for me

你总会在那守候着我

In my dreams

在我的梦里

I'll always see you soar above the sky

我总是看见你在空中翱翔

In my heart

在我的心里

there'll always be a place for you, for all my life

永远都会有你的一席之地

I'll keep a part of you with me

我会珍藏对你的记忆

And everywhere I am there you'll be

不论我到哪里 你都会如影随形

And everywhere I am there you'll be

不论我到哪里 你都会如影随形

Well, you showed me how it feels,

你让我懂得了

to feel the sky within my reach

触摸天空的感觉

And I always will remember all

我会永远记得

the strength you gave to me

你让我感觉到的力量

Your love made me make it through

你的爱让我坚持到底

oh, I owe so much to you

噢!我欠你的实在太多

You were right there for me

你总会在那守候着我

In my dreams

在我的梦里

I'll always see you soar above the sky

我总是看见你在空中翱翔

In my heart

在我的心里

there'll always be a place for you, for all my life

永远都会有你的一席之地

I'll keep a part of you with me

我会珍藏对你的记忆

And everywhere I am there you'll be

不论我到哪里 你都会如影随形

‘cause I always saw in you my life, my strength

在你身上我能感到力量和生命的意义

And I wanna thank you now for all the ways

我想感谢你为我做的所有事

You were right there for me

你总会在那守候着我

You were right there for me

你总会在那守候着我

In my dreams

在我的梦里

I'll always see you soar above the sky

我总是看见你在空中翱翔

In my heart

在我的心里

there'll always be a place for you, for all my life

永远都会有你的一席之地

I'll keep a part of you with me

我会珍藏对你的记忆

And everywhere I am there you'll be

不论我到哪里 你都会如影随形

And everywhere I am there you'll be

不论我到哪里 你都会如影随形

There you'll be

有你相依

 

 

 

“此生有你是我的幸运”

“在我心中总有你的位置,永生永世”

“我欠你的实在太多”

“不论我到哪里 你都会如影随形”

电影《Pearl Harbor》的片尾曲,不说什么,听了就知道了。

评论
热度 ( 2 )

© 随心 | Powered by LOFTER